27/3

Såååå…. Ja, jag är sämst på att uppdatera här. Men 1. det händer inte särskilt mycket utom det vanliga, 2. Jag har kommit på att det är mer givande att plugga än att sitta vid datorn och slö-surfa. Det kom jag iof på för ett tag sedan, men nu har det skett en riktig förändring. :D

 

Så… Det vanliga är alltså: Vakna, äta frukost , gå till lektionerna, äta lunch, gymma och sen plugga, äta middag  och sova. Intressant, right!? …not.

 

Snart har vi iaf ”lov”. Men kineser ska alltid ta bort ens helg för att ”make up for” att man missar skolan på lovet. Så det blir ändå bara 3 dagar ledigt. NÅGON borde lära kineserna att man ska ta tillvara på lediga dagar och ibland klämma in några extra (klämdagar)!

Kommer nog inte göra något speciellt under ledigheten, chilla lite extra kanske..? Eftersom det är så kort hinner man knappt åka någonstans så det blir till att kolla runt i Changchun, på saker vi inte sett än. Hur som helst har vi alltid måndag – onsdag ledig nästa vecka och den här veckan går vi 7 dagar i skolan..

 

…Vet inte vad mer jag ska säga..? Det är najs med gym! :D Slutar med det och skriver mer nån annan gång ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0