27/6

Nu har jag börjat förbereda mig för att lämna Changchun på riktigt. Idag har jag skickat 3 paket till Sverige. Båtvägen, så det kommer ta ett tag tills det kommer fram, men men, va iaf billigare än vad jag räknat med. Sammanlagt mindre än 1500 kuai. Och då skickade jag 14,7 + 15,7 + 9,2 = 39,6 kg. Men som vanligt tillät dom mig inte att skicka allt jag ville, men men, whatever, shit happens. Blir iaf ”julafton” i Sverige om ca 3 månader, om dom lyckas ta sig fram.

Nu har min roommate lämnat Changchun också, så nu är jag ensamboende igen. :) Trevlig, då får jag göra som jag vill, haha. Dessutom är det renare när jag bor själv, folk verkar inte veta vad ”plocka undan efter sig” och ”städa” är… .__.’’ Får hoppas att jag inte hinner få en ny roommate innan jag lämnar Changchun då, haha. :D

Inte länge kvar tills jag åker nu. (Lämnar Changchun 16 Juli och Kina 29 Juli, är det planerat)

Men har ännu inte haft våra finals, så nu blir det till att råplugga sista dagarna den här veckan och sen börjar finals på måndag och håller på tills fredag (2-6). Det ska nog gå bra, hoppas jag.

Har även hämtat ut betygen från förra terminen, så jag inte glömmer det.

Kollar efter boende i Sverige nu också, i Luleå, dit jag sökt universitetet. Hoppas jag får det jag vill, eller… vad som helst skulle nog gå bra, haha. Bara jag får någonstans att bo. :D Snart får jag även reda på om jag kommit in i Luleå eller inte, spännande!

Nu ska jag iväg och plugga. Skriver mer nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0