28/7

Nu har jag nyss skickat iväg Hannah till flyget. Följde med henne hela vägen till Airport expressen och sen fick hon klara sig själv, men det går säkert jättebra~ Ha så kul i Japan!!! Ta bilder!!!

 

Det är konstligt. Imorgon åker jag hem till Sverige, känns verkligen inte som det… Idag gick vi också till dit jag bodde på min high school exchange. Det va typ 4 (FYRA!!) år sen jag bodde där. Det känns som igår. En massa är lika, men ändå inte. Och det är konstigt att vara där och faktiskt förstå typ 98% av allt runt en. När jag bodde där hade jag juh nyss börjat plugga kinesiska, visst att jag i slutet av året hade gjort enorma framsteg, men jag va fortfarande ljusår ifrån vart jag är nu. Det va jättekonstigt att gå där och se allt igen med egna ögon. Känna hur mycket jag faktiskt förändrats på de här fyra åren. För jag minns hur det kändes att gå där då, nu är det annorlunda, fortfarande en bra känsla, bara annorlunda.

 

Konstigt hur saker och människor kan förändras så mycket på så kort tid.

 

Hur som helst. Snart är jag i Sverige igen, snart flyttar jag, snart börjar jag universitetet, på riktigt. Det har inte sjunkit in i mitt huvud än. Det är en extremt overklig känsla just nu. Känns mer som att jag ska tillbaka till Changchun imorgon, haha. Men det sjunker väll in snart, kanske på flyget, kanske i Istanbul (mellanlandning) eller på Arlanda, eller om sådär 1-3 månader… Som det brukar göra, haha.

 

Hur som helst så ses vi snart~~ Ska bli kul att träffa alla igen, ska bli najs att få sova i min svenska säng, ska bli spännande att flytta och börja skolan igen. Troligen tufft, men otroligt spännande! Och ändå, helt overkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0