20/7

Igår åkte vi till naturreservatet, men lämnade pappa på hotellet. Han hade ont i ryggen och kunde inte följa med, men men, så går det. Det va iaf hur fint som helst, går inte att förklara, man måste helt enkelt åka dit, men ni kan juh testa att googla på 九寨沟 [jiuzhaigou] så kanske ni får en idé om det iaf. :)

Idag har vi mest bara lullat runt. I väntan på att föraren skulle ta oss till flygplatsen, vilket han gjorde klockan 16.30.

Flygningen till 成都 [cheng du] gick bra. Den va då allt riktigt kort, upp, äta popkorn liknande saker och sen ner. Runt 50 minuter gick det på, snabbt som tusan! Troligen snabbaste flygningen jag varit på, hann inte ens lyssna på en hel låt i mp3n, eftersom man får juh inte ha elektronik på i början och vid landning. Haha.

Hur som helst, en annan förare hämtade upp oss på flygplatsen och tog oss till hotellet. Fancy pancy hotell, men det blir annorlunda imorgon, då ska vi bo på ett enkelt hotell tydligen. Visst gillar jag fancy pancy hotell, men jag kommer nog föredra den andra byn, även om Chengdu verkar vara en underbar stad, skulle vilja ha mer tid att utforska den..!

I morgonbitti drar vi iväg upp i bergen igen, ska kolla på världens största Buddha staty och… nått annat, minns inte. Men det blir säkert bra, sen blir det pandorna också, najs!! Efter det iväg till 阳朔 [yang shuo].

Hur som helst, nu ska jag iväg och duscha, vila och sen sova. God natt! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0