1/7

Nu är jag mitt uppe i finals plugg-perioden, finals börjar på måndag! Så skriver bara en kortis. Blivit tilldelad ett studentrum i Luleå! Yeay!!! Har även fått hem Gilmore girls boxen hem till Sverige. Yeay!!

Har sagt hejdå till några personer redan. YoonSeok åkte i torsdags, han kommer inte göra några av proven, så han åkte då. Scott åker på måndag, Linnea på onsdag. Efter det försvinner dom en och en. Jag kommer åka bland de sista. Den 16e åker jag till Beijing, måste komma ihåg att köpa tågbiljetten den 6e Juli..! (man kan bara köpa biljetter 10 dagar innan avfärd..!) Sen bär det av med mammsen, pappsen och Hannah till Sichuan och sen till Yangshuo i Guangxi provinsen. Efter det blir det tillbaka till Beijing för mig och Hannah, medan mammsen och pappsen får klara sig själva i Shanghai. Spännande!!

Nu har förövrigt vattnet slagits av av någon anledning. Ingen verkar veta när det kommer tillbaka också, ryktas om den 5e! Så jag har nu köpt en del vatten så jag iaf kan göra det väsentligaste när det kommer till tvättande.. Hoppas vattnet kommer tillbaka snart..! Det är så jobbigt att vara utan vatten. (Det är också nu man inser hur beroende av vatten man faktiskt är..!!)

Men vatten ute är det gott om, vi har en heldel blixt och dunder regn här. Just nu är ett på g, det som är nu är lite annorlunda dock, det är regn, blixar, sol och regnbåge, allt samtigit som det blåser extremt och är typ 30 grader ute. Trevligt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0