15/7

Nu börjar det närma sig! Gick nyss och sa till att jag ska åka imorgon bitti, så ikväll kommer dom komma och kolla rummet och sen imorgon bitti checkar jag ut. Lite läskit faktiskt, haha. Förresten så är mina väskor FULLA. Jag som trodde det skulle gå så bra att få ner allt, varför har man alltid mer än vad man tror..? Jag skyller på skolböckerna (tar inte med alla, men några) och en tröja, som jag hade tänkt lämna igen, men istället fick av 张志亮 [zhang zhi liang]. Om det inte va för dessa saker hade packningen gått såååå mycket bättre (låssas vi, hö hö)

 

Hur som helst, kommer åka från Youyi runt 6-7 på morgonen, för att hinna till tågstationen trots rusningstrafik och trassel med vägarna (Dom håller på o bygger förfullt överallt… Tar mycket längre tid än vanligt att komma runt överallt..)

 

Sen åker tåget klockan 10.40 mot beijing, kommer fram runt 17 på kvällen. Sen är det bara att ta sig till hostelet då.. Det blir intressant, he he, får se om jag hittar, haha. Nej men, det ska säkert gå bra. :)

 

Nu ska jag fortsätta fixa lite prylar, fylla på min mobil med pengar och sen iväg till Nanhu park för att träffa lite kompisar såhär i sista sekund, haha.

 

See yah soon!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0